середа, 20 листопада 2024 р.

Підтримка першокурсників: у коледжі СумДУ відбувся психолого-педагогічний консиліум

20 листопада у Класичному фаховому коледжі СумДУ був проведений психолого-педагогічний консиліум “Адаптація першокурсників”. Перший рік навчання для здобувачів освіти – це період пристосування до нових умов, знайомства з новими вимогами та рік підвищеної відповідальності. Щоб допомогти першокурсникам успішно пройти цей етап, був організований психолого-педагогічний консиліум. Його мета  – виявити  основні проблеми та сформувати спільний план дій для надання необхідної підтримки, а також розробити рекомендації для викладачів щодо сприяння адаптації студентів.

У ході роботи консиліуму педагогічним колективом розглядались різні аспекти адаптації студентів. Директорка коледжу Тетяна Гребеник обговорила з педагогічним колективом основні проблеми, які виникли у здобувачів освіти за перші місяці навчання. Практична психологиня закладу Олена Юрченко ознайомила присутніх з узагальненими результатами «Анкети першокурсника», проведення якої дозволило отримати об’єктивну інформацію щодо очікувань і задоволення якістю освіти в коледжі. Наставники першого курсу представили характеристики своїх груп, розповіли про досягнення та успіхи своїх студентів, назвали основні труднощі, з якими стикаються їхні здобувачі освіти під час змішаного формату навчання. Викладачі-предметники акцентували увагу на проблемних моментах навчання у студентів зі своїх дисциплін.

Заступник директора з виховної роботи Юлія Бібік підвела підсумки обговорення на консиліумі, окресливши конкретні кроки, спрямовані на створення оптимальних умов для навчання та розвитку здобувачів освіти.

Проведений психолого-педагогічний консиліум з адаптації першокурсників є важливим кроком у створенні підтримуючого середовища для нових студентів. Комплексний підхід до розв’язання проблем адаптації дозволяє студентам почувати себе більш впевнено та успішно долати труднощі першого року навчання. Це сприяє не лише їхньому особистісному зростанню, але й підвищенню загальної успішності та задоволеності навчальним процесом.

Немає коментарів:

Дописати коментар